torsdag 25 februari 2010

20:00


Att fota min dotter är inte det lättaste. Hon vill gärna vara med på bild men har inte riktigt förstått att bilderna blir bättre om man är still i en sekund. Igår byggdes det med lego när hon kome hem från dagis. Hon var så stolt över sitt fina torn och blev jävligt förbannad när lillbebror pajjade det.

Efter det byggdes det länge med massor av frustration för det var inte så lätt att göra ett lika högt igen.

Efter maten och nattning av Vivvi somnade både jag och Dagmar i soffan vid 19:30 tiden. Bar över henne i sängen och gick själv och la mig och somnade efter att jag löst klart bok nr. 2 i Milleniunserien.


Känner mig riktigt utvilad idag även och Vidar vaknade 4:30 och ville ha flaska och somnade inte om efter det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar