måndag 15 mars 2010

Barn = energi

Oftast så klagar jag på kidsen och att dom är så jobbiga och jag är så trött. Idag inget undantag. Jag gick av tåget som en zombie och släpade mig bort till dagis och där var dom, dom små gullegrisarna. Vidar utan vantar, tultandes runt på gårdsplan. Dagmar hängandes, snurrandes på sin favoritgunga ( - Man kan inte lämna den för då tar någon annan den mamma. Den är MIN!!!!).
Under hela vägen hem kände jag energin återvända, när vi kom hem var dom jättegulliga och ville bara käka äpplen och gosa. Vi gosade och busade i sängen och det var som om dom kände på sig att jag behövde lite omvårdnad.
Nu mår jag hur bra som helst och har till och med orkat jobba några timmar.

1 kommentar:

  1. Ja för du vet ju att du kan ju alltid ta med dig arbetet hem på kvällen :))

    SvaraRadera