fredag 19 mars 2010

Fredagsmys

Tacos till middag. Vidar åt ingenting. Däremot tog han all fyllning i handen och stoppade in det i tacoskalet, sen plockade han ut allting igen, sen stoppade han in allting, och ut... Sen vrålade han efter mer mat eftersom allting låg på bordet och golvet.
Dagmar åt i alla fall upp sin mat men det gick på 10 minuter.
Eftersom Roger inte är hemma ikväll så blev jag sittandes själv vid mitt kladdiga middagsbord.
Sen skulle barnen bada och höll på att slåss i badkaret tills jag fick psykbryt och slet upp båda två och vrålade på dem.
Sen såg vi på Bolli :-)
Efter att Vidar lagt sig skulle det bakas chokladbollar. Sen somnade Dagmar i soffan innan Let´s Dance hade börjat så här sitter jag nu ensam med ett helt fat chokladbollar och mår lite illa.

För nu är det FREDAGSMYS!!!

1 kommentar:

  1. Så FAN heller: jag kom hem 18.10, hade en underbart mysig middag med en go och glad man och dotter. Sedan hände det: jag gick lös på det nyinöpta godiset och bara åt och åt och åt. Till slut låg jag bara helt stilla i soffan och insåg att om jag rör mig kittlar snusklubban, patronerna, äggen och allt det där andra söta mig på mandlarna. Kl 22.10 hade jag kämpat både mot godiset och tunga ögonlock och gick upp och la mig. Matilda somnade dessutom inte förrän kl 21.00, så vaddå MYS?
    :) Visst är livet härligt :))

    SvaraRadera