tisdag 9 mars 2010

Mysdag

Idag var jag ledig med Dagmar. Vi skulle ju till tandläkaren men först var jag tvungen att åka in till jobbet eftersom jag totalt hade glömt alla mina papper som jag skulle ha med mig till Borås. Så vi tog en utflykt och åkte tåg till jobbet, vilket alltid är väldigt uppskattat.
Tandläkarbesöket gick bra, Dagmar satt själv i stolen och tandläkaren fick göra nästan allt. När den vassa lilla piggen kom fram stängde dock Dagmar munnen, då hade hon fått nog, men det gick bra ändå.
Efter tandläkaren ville Dagmar ha en räksmörgås så vi gick till fiket och tog en smörgås och en latte (ja, inte alla förståss). Sen strosade vi lite i centrum och pajjade mitt köpstopp (2 blusar och 1 klänning kom visst med hem till mig).
På det hela taget en mysig dag.




Dagmar matchar soffan hos tandläkaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar