torsdag 25 mars 2010

Nedräkningen har börjat

Om 10 timmar åker mannen och barnen till svärföräldrarna. Dom blir borta hela helgen och jag blir ensam kvar hemma. Hurra!!! En hel helg i mysisbrallans tecken. Läsa, läsa, läsa, slappa, slöa, promenera, kolla på TV. Allting precis när jag själv vill.
Man skulle kunna tro att jag borde åka in till stan, shoppa, gå på krogen och ta låååånga lattefikan men det blir nog stanna hemma och skrota runt istället. Mest för att alla mina kompisar är småbarnsmammor som inte gärna lämnar sina män och barn ensamma på helgen för äventyr i storstaden och en helg på vatten och bröd (eller lite råbiff) kan nog göra susen för mitt övertrötta jag.

1 kommentar:

  1. Du kommer att sakna dem innan utröstningen på Let's dance är klar. Du är tuff nu, men darrar imorgon :)

    SvaraRadera