måndag 19 april 2010

Stressig vecka

Idag skulle jag ha haft styrgruppsmöte hela förmiddagen men som tur var belv det inställt. Det betyder att jag faktiskt kan jobba undan lite idag. Jag åker till Kalmar imorgon och stannar där till torsdag, kommer då hem vid 21 tiden på kvällen. Jag hatar veckligen att resa. Har gjort det så otroligt mycket på mina förra jobb och tycker inte alls att det är kul att behöva åka bort från familjen i dagarna tre för att glida runt med en massa tanter och nätverka. Speciellt inte när jag ser hur mycket vi har att göra i projektet. Men det är visst belöningssystemet i den här branchen så alla andra veckar tycka att jag har en väldigt lyxit tillvaro.

Nästa vecka ska jag till Göteborg tid-onsd.
3-5 maj ska jag på en till övernattningsgrej (vet inte ens vart någonstans...).

:-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar