torsdag 9 september 2010

Stress

Jag är stressad. Helt galet stressad över mitt jobb, alldeles för mycket att göra, skulle kunna jobba hur mycket som helst och ändå aldrig bli klar. Uppe på det finns det en känslomässig stress om nästan är värre. Folk gör inte sitt jobb, tjafsar emot, tar inget ansvar, snackar skit, ja...riktigt stressigt alltså.
Samtidigt känner jag att jag verkligen gör nytta här. Dom behöver en sån som mig eftersom dom tyvärr (både leverantören och vi) är så ostrukturerade och oerfarna.

Så, vad gör man åt stressen?
Några tips (och tänk på att jag är tvåbarnsmamma så jag har inte hur mycket fritid som helst).

3 kommentarer:

  1. Tar en promenad med mig en kväll och snackar av dig ordentligt. Vad sägs om i kväll?

    SvaraRadera
  2. Ska ut och gå med Gabriella ikväll vid 20-tiden så häng på om du vill. (Tror att jag skulle behöva promenera jämt för att få bot på detta tillstånd).

    SvaraRadera
  3. Du kan träffa mig, dricka vin för två och prata av dig en gång till?

    SvaraRadera