onsdag 12 januari 2011

Nu kör jag igen

Så var det dax igen.
Nytt år, nya tag, nya löften och 100% motiverad. Så här är jag alltid, storsatsar i början. Gör allting efter regelboken, kör som fan, är superduktig...och lägger av efter 2 månader...
Japp, en riktig startupmänniska, det är vad jag är.
Nåväl, bara för att jag är det och vet om det så är det ju ingen anledning till att skita i allting.

Så nu kör jag rivstart i GI igen. Det är precis som LCHF. Bara protein och fett kommer in i denna kropp just nu, inga kolhydrater alls.
Jag har dessutom börjat träna via Motimate. En site av Paolo Roberto där man får ett eget träningsschema, massor med tips, movitation via mobilen etc.
Idag har jag på morgonen kört ett 15 minnuterspass för armar och axlar, speciellt för oss som sitter och glor in i en dator hela dagen, sen har jag satt på min mina broddar och gått en 30 minuters powerwalk. Jag kan säga att jag är JÄÄÄÄÄVLIGT otränad. Trodde faktiskt inte att jag skulle orka alla 30 minuterna, men det gjorde jag.

Så, någon mer som ska börja sitt nya liv under 2011?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar