söndag 20 februari 2011

Sovit dåligt men ätit gott



Igår blev det pannkakor till lunch. American style LCHF pannkakor. Tänk fiberhust, tänk mascapone, tänk ägg, vanilj och sukrin så har ni blandningen framför er. Gjorde en matig och en efterättig, fick dessutom kvar till frukost imorse :-) Senare på kvällen drog jag i mig 1/2 flaska champagne och robiff och snarrade på chokladbollar framför melodifestivalen.
Sen sov jag som en kratta och jag vet inte om det var champagnen som spökade eller chokladbollarna som innehöss fiberex, sesamfrön och annat skumt eller som det var riktiga spönen men jag snurrade runt runt i sängen, svettades och mådde riktigt illa. Somnade inte förrän framåt 3-tiden och känner mig ganska sliten idag.

1 kommentar:

  1. Ja, men om man mår illa efter 1/2 flaska skumpa, då är det ABSOLUT små sesamfrön som orsakat spökena...

    Suck..att du aldrig lär dig :)

    SvaraRadera