tisdag 12 april 2011

Plötsligt händer det!

Igår ringde en ny snubbe från vår leverantör och presenterade sig som Strategic bla bla bla manager.
Han sa i princip att dom inte kunde leverera det som dom hade lovat, att dom inte visste vad dom hade lovat, att dom kallar hem alla konsulter för att testa det som de eventuellt hinner leverera etc. etc.

Jag blev glad...underligt men sant. Äntligen!!! Äntligen!! Äntligen får jag någon som pratar samma språk som jag, lyssnar dom på vad vi säger och tar problemen i tjänsten på allvar.

Tänk vad konstigt att man kan bli lycklig när ens leverantör ringer och säger att tyvärr så kommer jag inte att få det jag vill ha på utlovad tid. Det bevisar ju bara att kundnöjdhet inte bara beror på att göra exakt det kunden vill utan att vara ärlig och öppen när det går åt helvete. Tralla la la la

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar